maanantai 3. maaliskuuta 2014

Uusi vanha suosikkijuomani


Olen aina ollut kahvijuojan statukseni vieressä myös teen juoja. Pienestä pitäen. Meillä on juotu paljon teetä. Oikeaa, hyvää mustaa teetä oma mamani toi työmatkoilta Venäjältä kun olin pieni. Hedelmäteetä juotiin aina kun oltiin kipeitä. Ja unkarilaisen isoisän kanssa juotiin hopeateetä, eli teetä ,maidolla.

Ennen skidien syntymää join teetä paljon. Sitten se vain jäi. Kahvia taas join liikaakin, huomaamattani veden korvikkeena.

Mutta nyt, tee ja minä olemme kokeneet renesanssin. Uuden ruokavalioni (klik) ansiosta olin kofeiinittomalla kuukaudella. Ja mikä ilo, opin juomaan teetä uudelleen. Paljon. Uusi teepannunikin auttoi tätä. Nyt tee ja minä ollaan BFF.




Lempiteemerkikseni on valikoitunut LOV Organic-teemerkki, jota saa söpöissä boxeissa. Ei saa ikinä aliarvoida söpön pakkauksen viehätysvoimaa. Näitä söpiksiä saa Hietalahden hallista tai ihan online. Oma suosikkini on tuo sininen, jossa sisällä valkoista teetä, kookosta ja mustikkaa. Toimii mihin vuorokaudenaikaan vain.

Toista suosikkimerkkiäni Harvey and Sons Fine Teas, raahaan New Yorkista. Ihanan tuoksuvaa teetä ja taas, kivat peltipakkaukset. Sorrun aina peltipakkauksiin, ajattelen miten monikäyttöisiä ne ovat, mutta lopuksi ne lojuvat kauniina hyllyllä. Tyhjinä.  Mutta ei se mitään, niiden tehtävä onkin olla vaan kauniita!

Vaikka minulla on jo noita useita, himoitsen aina vaan uusia makuja. Ensi perjantaina olen antanutitselleni luvan ostaa Hietalahden Hallista taas uuden LOV-maun....Jee!

2 kommenttia:

  1. Tee on kyllä ehdoton lemppari täälläkin, olen erityisesti tykästynyt inkivääriteehen. Jokin siinä maussa koukuttaa. :)

    VastaaPoista